Inleiding
Bent u niet tevreden over Justis? Heeft u bijvoorbeeld verkeerde informatie gekregen? Of vindt u dat u niet netjes bent behandeld door een medewerker van Justis? Dan kunt u een klacht indienen.
Belt u liever?
Bel ons dan tussen 9.00 en 17.00 uur op:
+31 (0) 88 - 998 22 00 (Voor klachten over Verklaring Omtrent het Gedrag, Gedragsverklaring aanbesteden, Naamswijziging en Gratie)
+31 (0) 88 - 998 22 88 (Voor klachten over Wet Wapens en Munitie, Buitengewoon Opsporingsambtenaar, Controle op rechtspersonen, Garantstellingsregeling curatoren, Particuliere beveiliging en recherche)
+31 (0) 88 - 998 22 50 (Voor klachten over Bibob)
Schrijft u liever een brief?
Stuur uw brief dan naar:
Justis
t.a.v. Klantcontactcentrum (KCC)
Postbus 20300
2500 EH Den Haag
- Zet altijd uw adres, telefoonnummer en eventueel e-mailadres in de brief;
- Vermeld indien bekend het referentienummer, of zaaknummer;
- Schrijft u de klacht namens een bedrijf? Zet dan ook uw eigen naam in de brief.
Bent u niet tevreden over de afhandeling van de klacht?
Als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht door Justis, of het resultaat daarvan, dan kunt u een klacht indienen bij de Nationale ombudsman.